Pages

Kalau saya boleh beli satu essential oil aje, kena beli Peppermint

My favourite oil of all

Kalau nak beli just one Essential Oil sahaja. Saya akan suggest Peppermint. Harga dia RM100 (harga member). Dan boleh support hampir seluruh sistem badan.

Feeling berangin dia tu, best bila sapu tepi dahi masa kepala rasa berat dan nak pecah. Sapu jugak belakang leher untuk rasa nyaman. Peppermint juga menyokong sistem penghadaman yang sihat. Kalau susah membuang, gosok Peppermint ikut jam ke perut. Kalau asyik membuang, gosok Peppermint lawan jam di perut.. Pendek kata kena sentiasa ada.

Peppermint juga boleh digunakan sebagai after workout rub. Berangin dan selesa. Kalau rasa lenguh selepas seharian di kebun, saya akan dilutekan Peppermint dan buat minyak urut ke kawasan yang lenguh. Lengan dan kaki. Kemudian tidur. Esok pagi bangun nyaman.

Pepermint juga datang dalam bentuk Flavouring, boleh buh dalam cupcakes dan cookies. Ada juga saya pernah makan pasta yang diperisakan dengan eo Peppermint, nice. Sedap gak. 

Peppermint juga adalah salah satu bahan dari Trio Kurus selain Lemon dan Grapefruit. Macam mana? Titiskan 1 drop setiap satu Peppermint, Lemon dan Grapefruit Flavouring ke dalam 1oz Ningxia Red, dan minum setiap hari.

Ada juga Trio Alahai  untuk kes minor ketidakselesaan harian. Campurkan Lavender, Lemon dan Peppermint, dan buat sapuan setiap hari.

Saya kena ada Peppermint selalu, sebab anak2 selalu kena tempiras. Saya guna Peppermint untuk buang.

Pada yang dah beli PSK, ada Peppermint dalam set korang. Lepas habis kena topup ok.

Pada yang belum, anda boleh round tengok betapa banyaknya produk YL dan sign up terus di link ini :



No comments:

Post a Comment